Generhvervelse

Dette kursus er for de seriøse

- som vil være sikker på at komme igennem teoriprøven i første forsøg!

Køreskolen.dk tilbyder et en dags kursus, specielt til generhvervelse af kørekortet. Din fordel ved dette kursus er, at det altid foregår i weekenden, det er et meget intensivt kursus på kun en dag, så intet langt forløb over flere weekender.

Vi starter kl. 9.00 og slutter ca. kl. 18.00. Undervisningen foregår i vores lokaler på Norgesvej 15, 8660 Skanderborg. Du bestemmer selv hvor du vil gå til teoriprøve, så bor du ikke i nærheden af Skanderborg, kan du bare vælge at gå til prøve i din egen by.

Vi tilbyder selvfølgelig muligheden for efterfølgende kørsel og køreprøve i Skanderborg. Når du tilmelder dig kurset, vil vi maile eller sende informationer til dig, vedr. papirgangen i en generhvervelse/kontrollerende prøve, så du ved nøjagtig hvilken ting du skal have styr på.

For at tilmelde dig, så skriv til lisahaldjensen@hotmail.com eller evt. ring 51245079

Husk: Består du ikke teoriprøven, beholder den sagkyndige dit kørekort!

• Et dags generhverver-kursus kr 1.500,-
  • Kørelektioner pr stk. kr 625,-
  • Leje af skolevogn til prøve kr 625,-

Vi anbefaler mindst to til tre lektioner inden praktisk prøve.